Sider

16. august 2012

Første blogg innlegg :-)

Hei og hopp alle sammen :-)

Jeg heter Molly og er akkurat nå 10 uker! Ble født 2. juni av mamma´n min Nikki. Jeg har to brødre også. For de av dere som ikke vet hvilken rase jeg er, så kan jeg fortelle at jeg er en Løwchen. Løwchen betyr "liten løve" og derfor har også Løwchen en såkalt løveklipp.
Skal jeg være helt ærlig, så digger jeg ikke akkurat den klippen, liker bena mine med pels jeg! Gudskjelov er mamma´n og pappa´n min enige, så da er den saken i boks:-)

Ikke skal jeg på utstilling heller, ikke fordi jeg er så veldig i mot det, men det er jo kjipt for de andre å tape bestandig.......;-)

Denne bloggen har blitt til fordi jeg vet det er noen som ønsker å følge med meg i min hverdag. Det er de som eide meg først, Tanja og Jon Vidar, mormor i USA og kanskje noen andre etter hvert:-)

Jeg skal prøve å gi dere et lite innblikk i min verden, akkurat slik jeg opplever den.

I´ll be back!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar